منهول پلی اتیلن

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن باید در فواصل زمانی خاصی نصب شود تا عملیات منظم و بدون مشکلات زیرساخت ها، سیستم های باران، سیستم های زهکشی و سیستم های فاضلاب شهر های مدرن صورت پذیرد. منهول معمولی که در زیرساخت ها و سیستم های فاضلاب کار می کنند، به دلیل کمبود مقاومت در برابر مواد شیمیایی، ساختار سنگین و بزرگ، چالش های تولید، انتقال، کاربرد و نصب، جایگزین منهول با تکنولوژی پیشرفته از پلی اتیلن می شوند. منهول پلی اتیلن PE به طور گسترده ای در فرایند آب، خطوط بازگشتی یا خطوط آب استفاده می شود که به دلیل ویژگی های برتر آنها نیاز به گردش مداوم در کارخانه های صنعتی می باشد.

 

نگهداری منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن که به صورت استاندارد تولید شده باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، را می توان به مدت یک سال در فضای باز نگهداری کرد بدون آن که آسیبی به این منهول ها وارد گردد. به منظور بالا بردن شرایط مطلوب جهت نگهداری منهول پلی اتیلن، مواد تشکیل دهنده آن شامل افزودنی های ضد پرتو فرا بنفش می باشند.

 

مزایای منهول پلی اتیلن 

1-منهولهای پلی اتیلن به دلیل سبکی وزن در عین مقاومت مکانیکی بالا مطابق استانداردملی می باشد که سبب کاهش هزینه می گردد وبدین گونه جهت حمل ونقل ونصب نیازمند به کارگیری وسایل حمل ونقل سنگین (تریلروجرثقیل)نبوده وهمین امر سبب کاهش هزینه وسرعت وسهولت وبرتری نسبت به انواع مشابه منهولها می گردد.

2-با توجه به خواص شیمیایی پلی اتیلن ها که درمقابل واکنش با اسید و بازها دارای مقاومت بالایی هستند وگازهای اسیدی که جزء لاینفک شبکه های فاضلاب می باشد وهمین طور با توجه به اینکه احتمال وجود باز ها در شبکه های فاضلاب صنعتی وخاک اطراف منهول نیز هست .انتخاب منهولهای پلی اتیلن می تواند گزینه مناسبی جهت افزایش طول عمر منهول های مورد استفاده گردد.

3-یکی دیگراز برجسته ترین منهولهای پلی اتیلن استفاده از بهترین روشهای آبندی جهت جلوگیری از ورود فاضلاب به آبهای زیرزمینی می باشد که این محصول را از سایر تولیدات مشابه متمایز می کند.

4-منهول پلی اتیلن به علت داشتن خاصیت ضربه پذیری بالا ومقاومت در برابر زلزله وسایز نیروهای وارد شده ومنحصر به خواص ضد شکنندگی به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی تنها گزینه قابل اطمینان موجود می باشد.

 

قیمت انواع منهول پلی اتیلن

با توجه به این که منهول های پلی اتیلن توسط شرکت های گوناگون با برندهای مختلفی ساخته و تولید می شوند، در این صورت طراحی گوناگون برای آن وجود دارد و در نهایت دارای قیمتی رقابتی جهت فروش هستند. هر کدام از منهول های تولید شده دارای ویژگی های متمایز و مختص به خود می باشند که برای آگاهی از قیمت هر کدام می توان با مشاوران فروش ما در این زمینه تماس حاصل نمایید.

 

نگهداری منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن که به صورت استاندارد تولید شده باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، را می توان به مدت یک سال در فضای باز نگهداری کرد بدون آن که آسیبی به این منهول ها وارد گردد. به منظور بالا بردن شرایط مطلوب جهت نگهداری منهول پلی اتیلن، مواد تشکیل دهنده آن شامل افزودنی های ضد پرتو فرا بنفش می باشند.

 

خصوصیات و ویژگی منهول پلی اتیلن

منهول ها از لحاظ مواد مورد استفاده در ساخت به انواع منهول پیش ساخته، منهول بتنی، منهول آجری، منهول های GRP ، منهول های پلی اتیلنی تقسیم بندی می شوند.

منهول پلی اتیلن نسبت به سایر انواع خصوصیات و ویژگی های بهتری دارند در قسمت ساخت و راه اندازی هزینه ی کم تری دارند. نصب آن ها آسان تر است، نیاز به ماشین آلات سنگین ندارند، در محیط های مختلف از جمله محیط های دارای رطوبت بالا قابل استفاده هستند و تغییر سایز آن به راحتی امکان پذیر و طول عمر بالاتری دارند، در برابر فشارهای مختلف ، سایش، میکروارگانیسم ها و جوندگان  مقاوم هستند و هم چنین قابل بازیافت نیز هستند.

منهول پلی اتیلن...
ما را در سایت منهول پلی اتیلن دنبال می کنید

برچسب : منهول پلی اتیلن,کارخانه منهول پلی اتیلن,تولید کننده منهول پلی اتیلن,قیمت منهول پلی اتیلن, نویسنده : ناب زیست manholenaab بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 17:06